اخبار و رودیدادها

فعالیتهای دبستان در ایام کرونایی


خلاصه :

در این سه ماه تمام تلاش خود را انجام دادیم تا دانش آموزانمان بهترین شرایط را برای یادگیری و رشد داشته باشند. لطفا در پیوست نیز گزارش فعالیتهای تربیتی را ملاحظه نمایید.

روی تابلوی بزرگی نوشته شده بود کارها فقط برای رضای خدا ...
یاد این ایام افتادم از روز سوم اسفند وقتی فهمیدیم تعطیلات برای دانش اموزان یعنی دور شدن از مسیر دانش و یادگیری دور هم جمع شدیم و یا علی گفتیم و  شروع کردیم ..
از ۳ اسفند تا ۱۷ اسفند در پیام رسان بله معلمه ها کلاس انلاین داشتند و با برنامه های منظم هر روز سر ساعت  با بچه ها بودند گاهی تدریس می کردندو گاهی  رفع اشکال  و گاهی شنیدن دلتنگی های بچه ها به صورت خصوصی ....
و در پشت صحنه این کلاسهای پیام رسان بله ..گروهی در مقطع و مجتمع در تلاش بودند برای ایجاد یک محیط اسانتر و ماندگار و اصولی برای یادگیری مجازی ..
در تاریخ ۱۷ اسفند اولین فعالیتهای تدریس در سامانه تزکیه بارگزاری شد و دانش اموزان و اولیا با فیلمهای اموزشی که همکاران ساخته بودند اموختند چطور به سامانه وارد شوند و از محتواها استفاده کنند ...
تا بحال هرم موفقیت را دیده اید : اشتیاق و غیرت؛ همکاری و  وظیفه شناسی؛ محبت و تعامل ؛ سخت کوشی و کار تیمی از شاخص ترین های این هرم است که همکاران و معلمین ما با اموخته هایی که از اساتید گرانقدر همچون اقای  دکتر رضایی زاده داشتند توانستند این سامانه را پر بار نمایند و هر روز تولیدات محتوایی از اموخته هایشان برای تدریس و تثبیت به ظهور برسانند
و در هفته اول فرودین کلاسهای انلاین فعال شد و دیدارهای مجازی بچه ها باهم و اشتیاق دیدن معلمها از پشت دوربین مجازی  و صدای شوق عزیزان خستگی را از جانمان به در برد ..

وحالا ۲۲ روز از اردیبهشت گذشته است و ما مفتخریم که اعلام کنیم : 
دوره یک و دو  دبستان 
   
۵۴۶ محتوای تولید شده
برای درسهای فارسی . ریاضی.  علوم. قران. زبان  در سامانه قرار دارد .
و حدود 420 ساعت کلاس انلاین برای درسهای گفته شده در همه ی کلاسها و پایه ها در سامانه برگزار شده است.
برای تولید این محتواهای مجازی معلمین ما دوره های اموزشی از محیطهای کامپیوتر و محیطهای تعاملی را پشت سرگذاشتند و ساعتها تلاش کردند تا فیلم یا پاورپوینت یا پوستر و...اماده شود ..
و به جهت رفع اشکال درسی دانش اموزان حدود ۱۵ ساعت در مدرسه به صورت حضوری و اختیاری در کنار معلم خود قرار گرفتند .


وقتی می خواهیم بر روی کاغذ زمانهای پاسخگویی ۲۴ ساعته معلمین و همکاران مدرسه را بنویسم جز عشق به بچه ها کلمه ای نوشته نمیشود ..

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار ...

ممنون خانم ید یسار عزیز 🐦

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

۳ سال پیش
سلام
ممنون😘

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

ممنون خانم یدیسار عزیز

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران