اخبار و رودیدادها

جلسه ی مؤسسین مدارس غیر دولتی با حضور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور


خلاصه :

جلسه ی شورای مؤسسین مدارس غیر دولتی با حضور مدیران و مؤسسین این مدارس  و با دعوت از آقای رخشانی مهر معاون محترم وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در مؤسسه فرهنگی آموزشی تزکیه برگزار شد.

جلسه ی شورای مؤسسین مدارس غیر دولتی برتر کشور ازجمله موسسه فرهنگی آموزشی امام صادق(ع)، میزان، روشنگر، شهید مهدوی، بانو امین، مجموعه مدارس سلام، سراج ، معلم، موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه و... با حضور مدیران و مؤسسین این مدارس و با دعوت از آقای رخشانی مهر معاون محترم وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور روز سه شنبه همزمان با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در مؤسسه فرهنگی آموزشی تزکیه برگزار شد.
در این نشست صمیمی به مسائل مهمی از جمله بررسی وضعیت آموزش مجازی و روند فعالیت های فرهنگی تربیتی دانش آموزان در شرایط فعلی پرداخته شد.
عبور از شرایط ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس، عودت شهریه تابستان جاری، سازوکار سال تحصیلی آینده، توانمندسازی مربیان و معلمین در راستای آموزش مجازی و پاسخگویی به سوالات و ابهامات والدین محترم از جمله موضوعات مهم این نشست بود که در پایان با برگزاری نماز جماعت و صرف افطار خاتمه یافت.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران