اخبار و رودیدادها

گزارش ویژه مراسم بازگشایی


خلاصه :

  فصل مهر ، فصل رويش جوانه های اميد، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسيده ، فصل مهر ، فصل آشنايی با خدا، فصل خوشه چينی ستاره ها، فصل همكلاسيهای ديروز و هم نيمكتی های امروز، از راه رسيد.امروز زنگ آگاهی به

 

فصل مهر ، فصل رويش جوانه های اميد، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسيده ، فصل مهر ، فصل آشنايی با خدا، فصل خوشه چينی ستاره ها، فصل همكلاسيهای ديروز و هم نيمكتی های امروز، از راه رسيد.
امروز زنگ آگاهی به صدا در می آيد و پرچم دانش برافراشته می شود، درب گلستان معرفت گشوده می شود و صدای جنب و جوش و شور و هياهوی بچه ها، فضای مدرسه را پر می كند.
امروز اول مهر ماه سال 93 مثل هر مدرسه دیگه ای در سراسر میهن اسلامی شور و حال عجیبی بین بچه های دبیرستان تزکیه به چشم می خورد.
دیدار همکلاسی های قدیمی ، آشنایی با دوستان جدید ، پخش سرودهای ویژه ماه مهر فضای دل انگیزی را در روز اول مهر مدرسه تزکیه ایجاد کرده بود که صدای زنگ مدرسه و راهنمایی خانم آزرمی بچه ها را به صف کرد . به صف شدن بچه ها خبر از شروع فصل نوی مهر ماه و صبحگاه ویژه می داد.


پخش سرود ملی ، قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز ملیکا نورانی ، از دانش آموزان پایه سوم ، صحبت معاون پرورشی خانم ستوده از برنامه های آغازین مراسم ویژه صبحگاه مدرسه بود .
در ادامه ی مراسم ، سرکار خانم مهدیان مدیریت مجتمع فرهنگی آموزشی تزکیه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی، دانش آموزان را به تلاش هر چه بیشتر در جهت کسب علم در راه اعتلای اهداف والای انقلاب اسلامی تشویق  نمودند و در انتها  با آرزوی موفقیت و کسب توفیقات الهی به سخنان خود پایان دادند .
اجرای نرمش صبحگاهی به شیوه صبحگاه رزمندگان دفاع مقدس در سالهای جنگ تحمیلی با فرماندهی سرکار خانم سلحشور برنامه ویژه و خاص مراسم صبحگاه امسال بود که  هیجانی خاص بین بچه ها  ایجاد کرد.
قرائت دعای فرج حسن ختام مراسم صبحگاه آغاز سال بود. در پایان نیز دانش آموزان با صرف پذیرایی ، عبور از دروازه  قرآن و استشمام عطر خوش اسپند به سمت کلاسها هدایت شدند.

 

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران