اخبار و رودیدادها

یادواره ۹۸


خلاصه :

   سفر جنوب تلنگری است برای توجه به این انسان های بزرگ و فرصتی است برای تفکر،تفکر راجع به چرایی و چگونگی شهادت، چرایی و چگونگی جدا شدن از دنیا ولی در دنیا جنگیدن برای از دست ندادن حتی یک وجب از

 

 سفر جنوب تلنگری است برای توجه به این انسان های بزرگ و فرصتی است برای تفکر،تفکر راجع به چرایی و چگونگی شهادت، چرایی و چگونگی جدا شدن از دنیا ولی در دنیا جنگیدن برای از دست ندادن حتی یک وجب از خاک وطن.

یادواره شهدا که هر سال بعد از سفر جنوب برگزار می گردد، به دنبال ایجاد فرصتی است تا دانش آموزان بتوانند در رابطه با چگونگی جاری و ساری شدن مفاهیم جنگ و جبهه در زندگی روزانه خود بیندیشند. امسال همزمانی یادواره و ایام نیمه شعبان شرایطی را فراهم کرد تا دانش آموزان را در روز چهارشنبه به باغ موزه دفاع مقدس برده و به تماشای برنامه جذاب پانوراما، که با استفاده از تکنولوژی روز، عظمت کار جوانان خرمشهری را در عرصه ی دفاع به تصویر کشیده بود، به نظاره بنشینیم. در ادامه هم فیلمی را دیدیم که به خوبی چگونگی برنامه ریزی های نیروهای ایرانی و عراقی را در بحث آزادسازی خرمشهر تفسیر و تبیین می کرد تا بار دیگر همه ی ما به هوش و اخلاص جوانانمان افتخار کنیم. دانش آموزان پایه یازدهم در پایان روز در سینما فیلم زندانی ها را تماشا کردند.

پنج شنبه صبح هم فرصت مناسبی بود برای رفتن تعدادی از دانش آموزان به گلزار شهدا تا تداومی باشد بر دستاوردهای سفر جنوبشان.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران