اخبار و رودیدادها

نشست اولیا با دبیران پایه هفتم و هشتم


خلاصه :

.

 

برنامه پایه هفتم

برنامه با پخش کلیپ موضوعی و قرآن از ساعت 14.35 شروع شد.


ابتدا خانم آل احمد  مدیر پایه هفتم، ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگورای، روند جلسه را توضیح داده و   سپس خانم زمانیان از گروه زبان پیرامون این گروه و اقداماتی که باید با همکاری خانواده و دانش آموز در جهت اهداف این گروه صورت بگیرد،صحبت کردند .

در ادامه خانم آل احمد  در قسمت دوم جلسه و پس از صحبت های گروه زبان، به بیان مسائلی در رابطه با :

جلسات آموزش خانواده (آقای حسینی ،آقای تراشیون)،نماز جماعت و بهداشت فردی،غیبت بین تعطیلات آخر صفر،برگه های خودارزیابی و کمک نقدی و غیر نقدی به مدرسه محروم

مطرح کردند .

پس از صحبت های خانم آل احمد ، مدیریت مقطع متوسطه اول سرکار خانم دادجو پاره ای مسایل را برای اولیا بیان کردند.

صحبت های ایشان در مورد تهیه غذا از طرف مدرسه برای دانش آموزان ،اجرای طرح ارزیابی ساختار قامتی و تدریس پژوهش محور بود.

از گروه فیزیک خانم وحیدی، به بیان مسائل مربوط به این گروه و و اقداماتی که باید با همکاری خانواده و دانش آموز در جهت اهداف این گروه صورت گیرد و پاسخگویی به سوالات اولیا ، پرداختند .
سپس خانم ها آل احمد و خلیلیان به نمایندگی از خانم تقوایی صحبت کردند وبا  همراهی خانم  آل احمد به سوالات مادران پاسخ گفتند.


از گروه ریاضی خانم ها سفیدگر و جوهری به بیان مسائل مربوط به این گروه و و اقداماتی که باید با همکاری خانواده و دانش آموز در جهت اهداف این گروه صورت گیرد و پاسخ به سوالات، پرداختند .
از گروه عربی نیزخانم طالبی زاده و به بیان رویکرد ها واهداف گروه پرداخته و به سوالات اولیا پاسخ دادند .
از گروه فیزیک هم خانم گوهری حضور نداشتند و خانم خلیلیان ازجانب ایشان به صحبت و پاسخ به سوالات، پرداختند.
در خلال برنامه برگه های اطلاعیه تهیه غذا و طرح ارزیابی ساختارقامتی نیز توزیع شد .

 

برنامه پایه هشتم

برنامه با پخش کلیپ موضوعی و قرآن از ساعت 14.20 شروع شد .


ابتدا خانم سهرابی مدیر پایه هشتم، ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگورای، روند جلسه را توضیح دادند.
سپس خانم ها زمانیان از گروه زبان ، پارسانیا گروه ریاضی ، فلاحیان گروه فیزیک-شیمی  و خانم امیر آبادی گروه ادبیات پیرامون رویکردهای گروه و اقداماتی که باید با همکاری خانواده و دانش آموز در جهت اهداف  گروه صورت بگیرد،صحبت کردند وبه سوالات اولیا پاسخ دادند .
سپس در ادامه خانم سهرابی مدیر پایه در قسمت دوم به بیان مسائلی در رابطه با : جلسات آموزش خانواده (آقای حسینی ،آقای تراشیون)،نماز جماعت،بهداشت فردی،غیبت بین تعطیلات آخر صفر،برگه های خودارزیابی و کمک نقدی و غیر نقدی به مدرسه محروم پرداختند.
پس از بیان این موارد، خانم ها سفیدگر از گروه ریاضی ، فراتی از گروه عربی و وحیدی گروه زیست و زمین به بیان رویکرد ها واهداف گروه پرداخته و به سوالات اولیا پاسخ دادند .
در ادامه سرکار  خانم دادجو مدیریت مقطع متوسطه اول، در مورد تهیه غذا از طرف مدرسه برای دانش آموزان ،اجرای طرح ارزیابی ساختار قامتی و تدریس پژوهش محور  به صحبت پرداختند.

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران