اخبار و رودیدادها

برگزاری جشن فجر مجتمعی ۹۵


خلاصه :

.

 

دانش آموزان تزکیه ای به پاس تقدیر و یادآوری این ایام بزرگ و به یادماندنی، جشنی باشکوه در چهارشنبه 20 بهمن ماه  1395 برپا کردند. تلاوت آیات روح‌بخش قرآن و سرود جمهوری اسلامی زینت بخش محفل مان شد .


پخش سرودهای انقلابی، اجرای سرود جمعی نوآموزان پیش دبستان و خوش آمدگویی مجری ، بخش دیگری از برنامه را رقم زد.
 درون مایه برنامه فجر 95 با توجه به شرایط زمانی به روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران بازمی‌گشت. دفاع از کیان این آب و خاک و دفاع از ارزش های دینی با محوریت اهل بیت عصمت و طهارت و بازدهی علمی در سنگر اقتدار ایران اسلامی، هم از نکات دیگری بود که در برنامه امسال به آن پرداخته شد. دانش آموزان تزکیه با گردهمایی فجر، وحدت را به عینه تجربه کردند و نسبت به وقایع زمانه خویش به تمرین بصیرت پرداختند و با جایگاه قدرتمند ایران اسلامی در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب آشنا شدند.


اجرای سرود های متنوعی که در راستای پیام اصلی کار، توسط نمایندگان هر چهار مقطع خوانده شد، از جذابیت های اجرای جمعی محسوب می شد. تلفیقی از پیام و نوا در قالب نوانمایش «من هم انقلابیم»، بهانه ابراز ارادت دانش آموزان و مسوولین این مدرسه به ساحت انقلاب شکوهمند اسلامی بود. 18 دانش آموز منتخب از مقطع دبستان تا متوسطه 2 و یک روای فارغ التحصیل در این نوا نمایش نقش آفرینی کردند.(9 نفر از دبستان، 6 نفر از متوسطه 1 و 3 نفر از متوسطه2)
 و در نهایت، اجرای جمعی سرود مرگ بر آمریکا همراه با کلیپ نمایشی مربوط به همین عنوان، پایان بخش برنامه گردهمایی تزکیه ای ها بود تا در اعلام انزجار و نفرت به کانون شرارت های غرب، انجام وظیفه نمایند.


گفتگوی صمیمانه مسئول مجتمع، جناب آقای شجاعیان که خود از مبارزان سال های اولیه انقلاب اسلامی است، از دیگر قسمت های پیش بینی شده برنامه بود که پیرامون حضور علمی و تقویت روحیه استکبار ستیزی در نسل امروز به سمع اهالی خانواده تزکیه رسید. این برنامه با دعوت از همه شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه که برای حضور در قرار سالیانه ملت بزرگ و سرافراز ایران در وعده گاه 22 بهمن، بیعتی دوباره می بندند، به پایان رسید.

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران