اخبار و رودیدادها

جشن شکوفه های نوگلان دبستان تزکیه


خلاصه :

.

 

روز شروع با سواد شدن ما نوگلان کلاس اولی دبستان تزکیه 

روز جشن شکوفه های ما 

در ابتدای سال تحصیلی در یکی از روزهای زیبا و پر برکت تابستانی مصادف با روز مبارک مباهله جشنی برایمان در مدرسه به پا شد که با تمام وجودمان در این مراسم پر نشاط و با هیجان در کنار مادرانمان سر از پا نمیشناختیم.

نقطه ی آغازین مراسم ، با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن کریم بود. در قسمت ورودی سالن هم مادران عزیزمان پذیرایی میشدند . در همین حین که مادران به سمت سالن میرفتند و مراسم برای آنها اجرا میشد ما در کلاسهای خودمون رفتیم و کاردستی های جالب و زیبایی را درست کردیم و خوراکی های بادکنکی خودمان را گرفتیم تا یکی از خوشمزه ترین خوراکی های عمرمان را در جشن شکوفه هایمان ، نقطه ی آغازین تحضیلی زندگیمان رو شروع کنیم .

 

 

در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن دانش آموز عزیز در مدح مولای متقیان حضرت علی علیه السلام دکلمه را خواند.

در ادامه سرکار خانم یدیسار مدیریت محترم دبستان تزکیه صحبت کردند

که به تبیین خط و مشی دبستان در 6 سال آینده دانش آموزان و همچنین به معرفی پرسنل و معلمین دبستان پرداختند. برای آشنایی بیشتر مادران گرامی با ورزشگاه مجتمع ، سرکار خانم عسگری مسئول ورزشگاه صحبت کردند. کلیپی بسیار زیبا به مناسبت روز مباهله نمایش  داده شد.
در ادامه خانم عباسی مسئول پایه اول به صحبت برای مادران عزیز برای آشنایی بیشتر آنها با روند کاری پایه اول و کارهایی که در یکسال آینده انجام خواهد شد پرداختند ، همچنین نکاتی را که باید رعایت شود در طول سال تحصیلی بیان کردند.   لحظه ی زیبا و هیجانی مراسم ورود ما به سالن بود که قبل از ورود ما مادران با معلمان عزیز پایه اول آشنا شدن و هر کدام از عزیزان سخنی کوتاهی با اولیا داشتند .   دیگر زمان ورود ما شکوفه ها به سالن بود که با دست زدن های پرشور مادران و مسئولین دبستان شور و هیجان ما را صد چندان کردند .   در ادامه یک نمایش فوق العاده زیبایی را دانش آموزان دیگر پایه ها با موضوعیت عید غدیر خم در کنار برکه غدیری که درست کردنده بودند برایمان اجرا کردند.

 

و مراسم را با اهدای هدایا به ما دانش آموزان کلاس اولی به پایان رساندند.

[gallery columns="2" ids="1562,1563,1564,1565"]

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران