اخبار و رودیدادها

معاونت آموزشی فرهنگی برگزار می کند

اخبار تزکیه


خلاصه :

استقلال یک ملت بر پایه تعلیم و تربیت آن است.

قال علی علیه ‏السلام :زَکاهُ العِلمِ بَذلُهُ لِمُستَحِقِّهِ وَإجهادُ النَّفسِ فِی العَمَلِ بِهِ؛زکات دانش، آموزش به کسانی که شایسته آنند و کوشش در عمل به آن است.غرر الحکم و درر الکلم،ص۱۷۰

با هماهنگی و برنامه ریزی معاونت آموزشی فرهنگی موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه ، بازدید و سلسله نشست هایی با مدرسه بین المللی ال یا لو (مالزی) در جهت ارتقای سعی آموزشی تربیتی برگزار گردید . 

مدرسه بین المللی ال یا لو همواره تلاش دارد تا نسلی شریف ، باهوش و با اعتقادات قوی تربیت کند که ماحصل آن طی 20 سال اخیر در زمینه های ملی و بین المللی ، شامل دستاوردهای عالی بوده است . 

طبق رایزنی های  مسئول امور بین  الملل و  نیازسنجی های لازم ، صورت گرفته  و کارگاه‌ها در کلینیک آموزشی مجمتع  برگزار  ، در پایان این کارگاه گواهینامه هایی به این دوستان اعطا گردید . یکی از اتفاق های خوب این هم حضوری ها تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجربیات مدیریتی یا برنامه ریزی است که در خلال این نشست ها اتفاق می افتد.

شرح بازدید و برنامه ها :

  • بازدید از مقطع متوسطه ( آشنایی با طرح بوعلی و اهمیت سواد رسانه ، روند آموزش و نحوه تدریس کلاس عربی،  شیمی و تاریخ )
  • کارگاه استاندارد سازی در مدرسه (با ارائه خانم سهرابی پیرامون نقش و ضرورت استاندارد سازی در مجموعه ها)
  • نقش معاونت ها در چارت و شرح شغلی و ارتباط آن با مسئولیت ها
  • حضور در جشن میلاد پیامبر در مدرسه  نورالهدی تزکیه
  • کارگاه توانمندسازی همکاران (بررسی اهمیت نقش معلم ،شایستگی های یک مربی موفق ، مدرسه موفق چه مدرسه ای است چطور بازخورد درست بگیریم و ... )
  • تربیت از دیدگاه قرآن با ارائه آقای دژبخش (معرفی مدرسه قرآن و عترت و خدمات مجازی ، معرفی کتاب ها و دوره ها ، شکوفایی و توان های درونی با تدبر در قرآن ، مفهوم دوره های رشد ( مراتب رشد ) و هدف های تربیتی در هر دوره رشدی )

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران